Logotipo ImpactU
Autor

ENSEÑANZA DEL MAGNETISMO EN LA FORMACION INICIAL DE PROFESORES UN ABORDAJE DESDE EL APRENDIZAJE ACTIVO

Acceso Cerrado
ID Minciencias: ART-0000568791-87
Ranking: ART-GC_ART

Abstract:

This paper presents the development of a research building that develops into the hotbed of research in the physics department of the National Pedagogical University. A review of existing problems in the teaching and learning of electromagnetism and perform a theoretical discussion on Active Learning and a proposed methodological model of teaching focused from Active Learning for teaching the magnetic field, which construction is ongoing within the hotbed of research.

Tópico:

Knowledge Societies in the 21st Century

Citaciones:

Citations: 1
1

Citaciones por año:

Altmétricas:

No hay DOI disponible para mostrar altmétricas

Información de la Fuente:

FuenteRevista Virtual EDUCyT
Cuartil año de publicaciónNo disponible
Volumen15
IssueNo disponible
Páginas185 - 202
pISSNNo disponible
ISSNNo disponible

Enlaces e Identificadores:

Scienti ID0000568791-87Minciencias IDART-0000568791-87Openalex URLhttps://openalex.org/W2278973981
Publicaciones editoriales no especializadas