Born globals are a phenomenon that is increasingly being observed and researched around the globe. Yet, few studies exist that research born globals’ marketing strategies. This paper sheds light on the global marketing strategy of a small software firm in Colombia that globalized instantly and that serves global business-to-business markets by using an Internet-based sales channel strategy. Due to its holistic nature, Zou and Cavusgils’ (2002) conceptual GMS (global marketing strategy) model is used as the guiding framework for analysis. It was found that standardization of different elements of the marketing program is highly important, with the exception of product standardization. The GMS model seemed to be applicable in its current form only to a certain extend to the analysis of small born global software firms’ marketing strategies. The elements that appeared to be still highly relevant though are standardization aspects of the marketing program, external globalizing conditions and global orientation. For a more comprehensive analysis of born global software firms’ marketing strategies, future research should take into consideration findings of the services- and business-to-business marketing literature. Besides, the GMS model’s applicability to born globals should be compared to more case firms operating in different businesses, and the adjusted model tested statistically based on survey data. RESUMEN El fenomeno de los born globals se puede observar y se investiga cada vez mas alrededor del mundo. No obstante, pocos estudios existen que investiguen las estrategias globales de mercadeo de los born globals . Este articulo analiza la estrategia global de mercadeo de una pequena empresa colombiana de software que se internacionalizo al instante desde su fundacion, y que se enfoca en los mercados globales business-to-business a traves de una estrategia de venta basada en Internet. A raiz de su cualidad holistica, el modelo conceptual GMS (global marketing strategy) de Zou y Cavusgil (2002) se toma como referente para el analisis en este articulo. Se pudo observar que la estandarizacion de los diferentes elementos de la mezcla de mercadeo es muy relevante, excepto la estandarizacion del producto. El articulo evidencia que el modelo GMS en su forma actual se puede aplicar solamente con limitaciones al analisis de las estrategias globales de mercadeo de las pequenas empresas born globals de software. Los elementos del modelo que aparecieron muy relevantes todavia son la estandarizacion de la mezcla de mercadeo, las condiciones externas de globalizacion y la orientacion global. Para un analisis mas detallado de la estrategia global de mercadeo de los born globals de software, futuras investigaciones deberian tener en cuenta los resultados de la literatura relacionada con el mercadeo de servicios y el mercadeo de business-to-business . Adicionalmente, la aplicacion del modelo GMS a born globals deberia investigarse con aplicacion a otras empresas de diferentes sectores y se deberia comprobar estadisticamente el modelo ajustado basado en datos de encuestas.